Mengerikan !! Hati-Hati Jika Ketemu Serangga Pemakan Kulit dan Daging Manusia ini..











Penyakit ini beredar berita yang sungguh mengerikan di media sosial. Berita ini mengenai serangga ganas yang memakan dan menggorogoti kulit dan daging manusia.

Serangga ini dari segi fizikalnya kelihatan sangat menakutkan dan menjijikkan. Sudah dipastikan anda tidak akan mendekatinya jika menjumpai binatang ini. Petanda baik jika anda akan menjauhinya, bila perlu anda basmi jika serangga ini berada di rumah kerana binatang ini sangatlah berbahaya, Serangga ini suka mencari mangsa dan memakan kulit dan daging manusia.

Anehnya gigitan binatang ini tidak menimbulkan rasa sakit secara langsung, seakan-akan dalam keadaan seperti dibius, Rasa sakit baru sakit baru akan muncul selepas beberapa jam kemudian dengan meninggalkan luka berupa lubang-lubang kecil di kulit dan daging.

Diharapkan semua lebih teliti dan rutin membersihkan rumah, terutama bilik tidur. Jangan sampai binatang ini menyusup ke dalam bilik dan menggigit anda. Segera basmi jika mendapati binatang ini, mohon kongsikan info penting ini agar tidak ada korban yang seperti di gambar tersebut.

Share berita ini ke teman-teman dan orang didekat anda jika kalian tidak ingin hal ini terjadi kepada orang-orang anda sayang..
loading...
loading...
Facebook Twitter Google+
Back To Top